Firefox dårlig til drtv.

Er der nogen som ved hvorfor det generelt er sådan at hvis du åbner feks en spillefilm som ligger på dr.dk i firefox, så viser firefox ikke tidslinje, icon for  fuld skærm eller lydstyrke. Hvis jeg åbner den samme film i crome er der ikke nogen problemer.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har tænkt det samme, det er ikke kun ved film, men omvendt er det heller ikke alle programmer, så det virker lidt "random".
Min løsning er at klikke over på feks DMI, og så bruge "tilbage-knappen" på enten musen eller pilene i toppen af menylinjen for så kan den af en eller anden grund godt huske linjen, når du vender tilbage til DR.
Måske kan det have noget at gøre med Firefox opsætning (og dens gode adblocker).
Jeg har af samme grund fravalgt TV2 Play, da de ikke understøtter Firefox, så her var der enten sort skærm, eller en masse bøvl.    

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej tak for svar. Den med at klikke til dmi og tilbage vil jeg da huske. hvis jeg vil se noget på tv-et bruger jeg altid crome fordi jeg anskaffede den cronecast dims. Af en eller anden grund anbefales firefox heller ikke til filmstriben. Tv2 betaler vi alligevel ikke for.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
hvordan man fjerner firefox redirect virus (MAC)?

ingen pant!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis