Framelde email notifikationer

Jeg er pludselig begyndt at modtage email notifikationer, om tråde jeg har deltaget i, det har jeg aldrig fået før.
Hvordan får jeg slået de email notifikationer fra, da jeg gerne vil begrænse mængde af email.


Vi prøver igen, i morgen --
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Under øverste indlæg i hver tråd, er der en knap der hedder "følg tråden".
Er der et hjerte, følger du den ikke, er der et grønt flueben følger du den og får mails.
Edit: og når du svarer i en tråd, bliver du automatisk tilmeldt/markeret som følger, ala du havde sat fluebenet førhen.

 

djaydjay skrev den 24-03-2021 19:38:07

Der er et link til beta-version, hvor det kan indstilles  https://www.lav-det-selv.dk/notifikationer#/indstillinger
Sjovt nok, kan det ikke lige findes på anden vis, - tror jeg ikke   

Edit: hvis det er min du kommer til, så må du gerne lige nævne det   

Super, har fjernet lidt flueben   
Ps. håber ikke det er i din profil, men det kan nok ikke lade sig gøre   

 


Vi prøver igen, i morgen --
Steensen skrev den 24-03-2021 20:27:37

Under øverste indlæg i hver tråd, er der en knap der hedder "følg tråden".
Er der et hjerte, følger du den ikke, er der et grønt flueben følger du den og får mails.
Edit: og når du svarer i en tråd, bliver du automatisk tilmeldt/markeret som følger, ala du havde sat fluebenet førhen.

Plejer altid at fjerne fluebenet, men glemmer det dog ind i mellem, og svares der i gamle tråde jeg har deltaget i, kommer der en Email, sidst i en 5 år gammel tråd. 

Men det er først her for nylig jeg er begyndt at få mails...

Vi prøver igen, i morgen --
djaydjay skrev den 24-03-2021 19:38:07

Der er et link til beta-version, hvor det kan indstilles  https://www.lav-det-selv.dk/notifikationer#/indstillinger
Sjovt nok, kan det ikke lige findes på anden vis, - tror jeg ikke   
Linket er i bunden af de mails der udsendes.
Dejligt at man nu har mulighed for at slå notifikationerne helt fra i det nye system.
Annonce
Det er helt rigtigt, at der er kommet nyt email-system. Derfor er du begyndt at få emails, je_ns - også om tråde hvor du tidligere har fjernet fluebenet.

Med det nye system behøver du ikke længere huske at fjerne fluebenet når du skriver indlæg, men kan indstille om du generelt vil have emails eller ej. Du kan også vælge, at du gerne vil have emails, men kun i opsummerings-form f.eks. én gang om ugen.

Læs evt. mere her: https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/237061/s/nyt-paa-lds-smartere-emails-ved-nye


Mvh. AllanE
Har justeret efter Djaydjay link, så tror det lykkedes at så email fra.

Jeg kikker herinde dagligt og har derfor ikke brug for at få emails, så en rigtig god funktion at man selv kan tilpasse hvad man har brug for.  

Vi prøver igen, i morgen --
Kunne man ikke indsætte det link i profilen. den email jeg har tilknyttet lds kommer jeg nærmest aldrig i. Og hvis man framelder alle e-mail er det så ved at flytte alle skydere. Og får man stadig notifikationer  med den lille klokke?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Kovas: jo, der kommer et link til indstillingerne fra profilen. Måske flytter jeg det hele ind i profil-siden så det er samlet.

Selvom man slår mails fra, vil man stadig få notifikationer på siden, dvs ved den lille klokke. 

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis