Kommentarer til projekt: Overdækket terrasse

Her samles kommentarer til projektet: Overdækket terrasse

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh Lasse
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du husket at funderer ordentligt? Jeg syntes dit hus på billede nr.10 er sunket mere end inden for tolerancerne.   

... men ellers et spændende projekt du har gang i. Du har fået langt bedre udnyttelse af arealet.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 24-03-2021 20:52:24

Har du husket at funderer ordentligt? Jeg syntes dit hus på billede nr.10 er sunket mere end inden for tolerancerne.   

... men ellers et spændende projekt du har gang i. Du har fået langt bedre udnyttelse af arealet.

 Tak 😊 ja det er meget bedre udnyttelse. 😉

Men fundamentet har jeg ikke gjort noget ved, det har altid været sådan. Og ja det er en meget underlig måde det er lavet på. 

Mvh Lasse
Du har ikke kun fået en bedre udnyttelse af arealet. Det er også lykkes dig at bygge så det arkitektonisk harmonerer med det oprindelig hus.

Det skal du have stor ros for - gid andre ville følge dit eksempel i stedet for hovedløst vælge den første og nærmeste grimme "stærekasse" hos den nærmeste byggepuscher - bare prisen er lav nok.   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 26-03-2021 16:21:33

Du har ikke kun fået en bedre udnyttelse af arealet. Det er også lykkes dig at bygge så det arkitektonisk harmonerer med det oprindelig hus.

Det skal du have stor ros for - gid andre ville følge dit eksempel i stedet for hovedløst vælge den første og nærmeste grimme "stærekasse" hos den nærmeste byggepuscher - bare prisen er lav nok.   

 Hehe tusind tak. Det sgu fedest at lave det selv 😉


Mvh Lasse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis