Rep af små huller i beton gulv.

Hej, har fået lagt et nyt beton gulv i mit værksted og som er glittet og som skal males, men få steder er der nogle små huller, måske huller hvor der har været en lille sten, men hvad skal jeg udfylde de små huller med

På forhånd tak.

Mvh Peter 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan fylde hullerne med "sokkelpuds" en blanding af sand og cement i forholdet 4:1. Det kan købes i byggemarkedet i små portioner.

fase
Jeg har brugt polyesterspartel, som man bruger til biler, der har fungeret perfekt, men kræver nok at dit gulv er rimelig tørt.

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg havde nogle små revner i mit betongulv før jeg malede det, som jeg ville spartle med epoxy med filler i. Det gik også fint men efter jeg havde malede gulvet med epoxy var de områder jeg havde spartlet meget synlige fordi de havde en anden overflade og dermed en anden glans, end der hvor der ikke var blevet spartlet. Siger de bare så du ved hvad du kan forvente.
Mange tak for svar folkens
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også