Hej,
Jeg har pillet et gammelt køkkenskab ned (hvori der var belysning). Nu har jeg - fra udtaget i væggen - to blå, en gul/grøn og en grå ledning der bare hænger løst. Det går ikke. Jeg vil egentlig gerne dække hullet med et blænddæksel, da stikket ikke skal bruges igen. Men hvad gør jeg med ledningerne? Stikkontakten i nærheden virker ikke længere, så de to har været forbundet.
Skal jeg have fat i en elektriker, eller kan det nemt klares?