Mursten

Hej,
Vi skal have lagt fjernvarme ind og vil efterfølgende stå med et lidt "kedeligt" hul i væggen.
Så for at være lidt på forkant prøver jeg at finde disse sten.
Er der nogen der kunne have et bud på hvor disse sten stammer fra?
Huset er fra 2007.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
få da boret hul i soklen under terræn
Hvis fjernevarme kommer ind igennem muren så kommer der en kasse uden på. Så du behøver ikke at finde mursten af den grund.
I gamle dage kunne de finde ud af at føre det ind igennem sokkel og op i gulvet. Men det er blevet moderne med sådan en kasse uden på huset. Min svigerdatter brokkede sig så meget at de ikke fik den "grimme" kasse. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Undersøg om ikke du må få det ført gennem soklen eventuelt få boret skrå huller ud gennem soklen

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg har ikke været helt tydelig nok kan jeg se. Jeg har gas inde nu og det er det hul der skal sten i. Jeg havde ikke lige hørt det med at man får en kasse på ved gas installering så ja, det skal da undersøges om jeg kan blive fri for den.  
Annonce
Kassen ved fjernvarmeinstallation er vist nok “kun” for at kunne lukke af for en forbruger der ikke har betalt sin regning. Det ser da også forfærdeligt ud.

Søren O
Ok, har ikke set den.
Michaelbk skrev den 23-03-2021 17:48:20

Jeg har ikke været helt tydelig nok kan jeg se. Jeg har gas inde nu og det er det hul der skal sten i. Jeg havde ikke lige hørt det med at man får en kasse på ved fjernvarme installering så ja, det skal da undersøges om jeg kan blive fri for den.  

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis