Ovnomskifter

Hej

“Min kæreste” har i god tro prøvet at skifte vores defekte ovnomskifter.. Det har så resulteret i en afmonteret ovnomskifter. Nu står vi så med en ny, og ca 25 forskellige ledninger vi ikke ved hvor skal monteres på den nye.

Spørgsmålet går på: Er der overhovedet nogen mulighed for at montere de forskellige kabelsko (der er mange) på de rigtige steder på ovnomskifteren?
Der fremgår ingen information ledningerne eller kabelsko.

Mvh

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vil nok hjælpe med flere oplysninger. Hvilken ovn, model og evt. billede af "ovn-omskifteren" (hvad det så end er).
Gram 12kpi 630-40
Vedhæftede filer:
HOLD DA OP.
Ok der er ingen tvivl om strømmen skal ind i venstre side. Og at de forreste er til ovnlys.
De gange jeg har skiftet sådan en har jeg flyttet ledninger en for en fra den gamle og direkte til den nye. Men det er for sent nu.
 Så her må vi vist have en præcis type på komfur, hvis der er nogen der kan finde et diagram. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
Ja det er noget af en kompliceret konstruktion! Jeg har søgt og søgt på nettet efter et diagram, uden held. Har også ringet til GRAM, de kunne ikke hjælpe mig. 
Vedhæftede filer:
Her er så  fabrikat og type ? ? Der sidder dygtige folk og læser med her. så hav lidt tålmodighed.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis