Erfaring Vinduessgrosisten & Spar vinduer

Godaften!
Skal have udskiftet Nogle bondehusvinduer 2fags 2x3 ruder.
Er der nogen der har erfaring med vinduer fra disse firmaer ?
Det tiltaler mig at de kan leveres hvid indvendig og svenskrød udvendig, samt ruderne er 2x1 og endelig at de har aluglaslister. Høre gerne hvis nogen kan sige noget om kvaliteten
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har monteret vinduer i huset fra Vinduesgrossisten, træ/alu. Jeg synes umiddelbart at det er rigtig fin kvalitet, og bestiller også fra dem næste gang.
Og jeg har købt og monteret fra spar vinduer. En god oplevelse. God værdi for pengene. Er selvfølgelig ikke lige så god finish som eksempelvis Rationel og dørene kan drille lidt i forhold til indstilling af åbne/lukke, men det er småting og jeg ville gøre det samme igen
Jeg har inden for de sidste to år købt flere vinduer, terrassedøre og hoveddør hos Sparvinduer. Jeg syntes kvaliteten er rigtig god. Den er meget bedre end kvaliteten på de vinduer og døre fra Rationel, som jeg opsatte i vores tidligere hus. På Rationel var malerarbejdet virkeligt elendigt.
På den ene terrassedør vi købte hos Sparvinduer var der en defekt på stanglåsen. Sparvinduer sendte fluks en tømrer forbi os, som hurtigt fixede dette. Super god service!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også