Jeg har monteret en keramisk kogeplade fra Gorenje. Jeg har testet at faserne i stikket er som de skal være (der er 220 V mellem venstre stik og stik 2, 4 og 5, og 380 mellem de sidstnævnte to og to. Jeg har kontrolleret at jeg har monteret ledninger ifølge tegning.
Når jeg tænder for strømmen begynder det at blinke H i tre af de fire displays. Jeg prøvede at tænde på on-knappen på komfuret og derefter vælge en plade og skrue op. Den blev ikke varm. Jeg prøvede en af de andre og synes jeg hørte en mærkelig lyd. Slukkede straks
Mit spørgsmål er: er kogepladen mon i stykker? Eller er der noget jeg kan prøve?
Det har jeg ikke prøvet før ...