Hej igen.

Jeg har være fraværende i noget tid, da der kom yngel og sår’n ...
Og så kom der en hilsen om at der var skrevet nyt i et af de indlæg jeg havde lavet.
Nu bliver jeg jo nødt til at blive hængende og læse ALLE trådene igennem igen, for at se om der stadig er liv i “De Gamle” som AllanE, JørgenE, Håndværkeren, FWM og alle de andre. 🤠

Jeg selv er også begyndt at gå på jagt, dyrke haven og i det hele taget nyde udelivet meget mere. Det bliver til en del bålmad og telt i haven.
Og så er jeg begyndt på at snitte min egen trækop, bare til de dage hvor jeg ikke har overarbejde eller skal med ungerne til et eller andet.

Ooogg ... Endnu et projekt jeg er igang med, udover en gammel Puch Maxi, er denne skønhed af en Velo Solex.
Det er en Meyland 305 som blev lavet på Meyland fabrikken i København i 1968.
Den har fået nye platiner og renset motoren. Den blev startet uden problemer, efter 3 måneders vinterferie. Men der skal lige lidt mere til, inden den skal med til træf.

Med glædelig gensynshilsen Næstformanden.

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen velkommen
Der er løbet meget vand i åen siden kan man fornemme.
Administratorerne er Jørgen E død for et par år siden, og det er sønnen AllanE der nu står for den del.
Håndværkeren blev vel lige en tand for umulig og blev smidt ud.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Velkommen hjem, Næstformanden!    Dejligt at du er tilbage.

Ja, der er sket en del på LDS, men bortset fra det triste nyt, som Erik skriver, så er det i den positive retning. Brugen af LDS er steget meget og vi mærker derfor ikke nogen nedgang pga. Facebook mv., som mange andre ellers gør. Derudover har corona været med til at booste folks LDS-ambitioner i hjemmet, så der klart større interesse for forummet her det seneste år. I øjeblikket ligger vi på næsten 800.000 besøg pr. måned, hvilket aldrig har været højere. Og så tror jeg faktisk på, at stemningen og tonen på LDS er med til at "holde på folk".

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis