Fra to til et afløb - Blende sideadløb - lille badeværelse

Blende sideadløb

Hej jeg skal til at nyt badeværelse etablere fliser i badeværelset.
Jeg har lige pt to afløb, det ene et et blucher mini afløb og det andet et blucher. Før hen har de været adskilt af en sokkel, denne sokkel var mildest talt fugtigt, så jeg ku løfte den op.
Nu vil jeg så lave et nyt badeværelse.

Jeg synes mini afløbet bliver lidt plastik agtig, og jeg vil etablere et fald til under håndvasken (1.5 kvm rum).
Jeg kan etablere alfix vådrum i mit blucher 'hovedafløb', så tænker at ændre faldet med gulv spartelmasse fra side afløb over mod hovedafløb. Men den gummi prop hovedafløbet et er født med til sideafløb, er jo brudt af side afløbet, hvordan løser jeg det?
Kan man bestille en prop og sætte i oppefra?
Eller skal jeg fylde beton i hele det gamle afløb? Og forskalle ud i hoved afløbet :). 
Håber en herinde kan hjælpe :) 

Blende sideadløb Hej jeg skal til at nyt... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Haha det er i orden.

Frygtede lidt det ville blive svaret, men tror muligvis der er en flange under, også kan jeg følge alfix løsninger.
Prøver forsigtigt at hugge fri, men hold kæft, man ville ønske det var en billig g diamant klinge til multi cutter.
Overvejer faktisk at finde et skab man kan skjule det værste i :). Det har min nabo gjort, der ligger man stort set ik mærke til det.
Også selvfølgelig en ny rist.
Ja det ville sgu være optimalt, og flottere, med at gøre det i væggen. Men tiden skrider lidt skal helst være færdig om en to ugers tid. Og nå indrømme jeg mere er til tømrer gør det selv arbejde, det bliver bare trængt og støvet sådanne noget badeværelse arbejde 

Hvordan får jeg dem her op?
Er det nittet sammen :o
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Fik den op med skruetrækker og vold..

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også