har problemer med en Puch Maxi K

Jeg har min puch maxi k som startede med at køre godt og så her forleden i Marts tog jeg en tur efter den havde stået inde en uge og så havde jeg problemer med den, den gad ikke og starte efter 5min tur og da den endelig startede kunne jeg ikke give gas eller noget uden den ik trak så gav chokere og kom hjem fik renset kaburator det gjorde det bedre men der var stadig problemer med den at den kun køre med chokere så jeg har taget gasspjædet af og sat den i 2 øverste hak (ud af 4 hak på nålen) og der kunne jeg ikke give gas uden den døde så jeg tog den nederste fordi at før var den på anden nederste og nu giver den bare fuld gas i tomgang og jeg kan ikke gas uden den lige er ved at dø så du søger jeg hjælp

Tak på forhånd
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tyder på kaburator- eller benzinproblemer. En lille dråbe vand kan være årsag til meget.

Søren O
Ja prøv at rens karburatoren igen, det kan godt drille lidt og kræve flere forsøg. Brug karburator rens, eller bremsespray, og blæs alle dyserne igennem med det.
Du skal være sikker på at alle samlingerne mellem karburatoren og motoren er helt tætte, for suger den falsk luft, ligner det de problemer du skriver om.
Er benzinen gammel, kan der være der er kommet vand i tanken, så prøv med frisk benzin.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis