Limtræsplade til trappevanger

Nogen som kender et sted, hvor man billigt kan købe limtræsplade i størrelsen ca. L:4000mm B:900mm, i tykkelsen 40mm?
Det skal bare være i fyr. Jeg kan selv save dem op i den bredde jeg ønsker trappevangen skal være.
Det eneste sted jeg kan finde disse plader, er mdfpladen.dk, men de er bare svinedyre :(
Nogen som kender et sted, hvor man billigt kan... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
GSH skrev den 15-03-2021 10:57:57

Har du spurgt om priser fra denne hjemmeside:

www.vti.dk/trappeindustri/limtrae-til-trapper/

De siger desværre ikke noget om målene på hjemmesiden, samt priser.
Du har desværre heller ikke oplyst dine færdige mål, det kan nok også begrænse læsernes ideer til løsningsforslag.

Alternativt til "Svinedyrt" er nok et sponsorat   
"Svinedyrt" er det f.eks. bl.a. pga. "Svinehøje" lønninger.  
Når man bevæger sig uden for almindelige standardmål, så koster det desværre.  

VTI handler ikke med private længere, så det er no go. Firmaet Mifapladen ligger lige overfor, og de får deres produkter fra VTI. Der kommer problemet, at der er et led mere, som skal tjene på salget😖

 

ev elmand skrev den 16-03-2021 22:15:57

Sådan er det hele vejen igennem. Men hvis du har et firma så vil enhver tømmerhandel kunne købe det hjem fra VTI Men de skal jo også tjene deres penge.

 Ja det er jo det der er problemet.. - alt for mange der skal tjene på det.. 

Nå, må vist bare indse, at jeg selv må igang med skruetvingerne, og få noget pind limet sammen på egen hånd😊
Det er noget sludder, at man ikke kan få fyrretræsbordplader i 40 mm og 4000 mm længde. Spørg en bordpladefabrik, og sig den skal være ubehandlet. Spørg IKKE et køkkenfirma, idet det er +40%.
Kig hornbaek.dk de laver een på 41x60x410
Forsøg at kontakte trævarefabrikkernes udsalg, de har butikker i flere byer, måske de kan lave det til dig. Ved de har almindelige bordplader af limet fyr.

Men har du brug for én a 900x4000mm du skærer op i to, ellers kan du alternativt få 2 mindre til en anden pris.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis