Køleskabet er 3,5 år gammelt. Og køledelen virker. Men jeg har opdaget, at de bakker med isterninger, jeg har stillet deri, tør op. Så kan jeg dreje termostaten ned på "0" og lade den stå der i 1 - 2 minutter, så fryser den nye bakke, jeg sætter ind og nu har den været frosset i 5 dage!
Hvad hulen er fejlen?
Fryseren er i toppen af køleskabet.