Hjælp til køleskab med fryser

Køleskabet er 3,5 år gammelt. Og køledelen virker. Men jeg har opdaget, at de bakker med isterninger, jeg har stillet deri, tør op. Så kan jeg dreje termostaten ned på "0" og lade den stå der i 1 - 2 minutter, så fryser den nye bakke, jeg sætter ind og nu har den været frosset i 5 dage!

Hvad hulen er fejlen?

Fryseren er i toppen af køleskabet.

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis