Q Park "afgift" sætter de en seddel i ruden?

Jeg var for første gang i umindelige tider, en tur i Silvan, og opdager først da jeg køre der fra, at Q park nu "bestyre" p pladsen, og man max. må holde der i 2 timer. (ja endnu en god grund til ikke at handle i Silvan)
Så jeg fik ikke stillet p skiven, men sætter Q park, en seddel i forruden ?
For der kørte en bil fra q park ud fra p pladsen, lige foran mig.

Vi prøver igen, i morgen --
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det gør de. Og de tager endda billeder af bilen og sedlen i forruden, så de kan bevise den ulovlige parkering.

Så ingen seddel = ingen bøde, medmindre en eller anden har fjernet den (mon dog).

Mon ikke bare P-vagten også selv var i Silvan for at handle.

Det lyder beroligende, for ellers var det blevet par dyre poser spagnum   
Men synes det er dårligt af Silvan, som nærmest ligger i et industriområde, hvor der ikke er mangel på p pladser.

Vi prøver igen, i morgen --
Du klarer forhåbentlig frisag, men mon ikke du skulle investere i en automatisk “p-skive”.
Det giver en betydelig indtægt for Silvan eller p-pladsejer at udleje til et p-selskab, så der skal en del “ofre” til før det løber rundt for p-selskabet.

Søren O
Søren O skrev den 11-03-2021 21:48:11

Du klarer forhåbentlig frisag, men mon ikke du skulle investere i en automatisk “p-skive”.
Det giver en betydelig indtægt for Silvan eller p-pladsejer at udleje til et p-selskab, så der skal en del “ofre” til før det løber rundt for p-selskabet.

 Ja en automatisk p skive er en god ide, men køber den ikke hos Silvan   


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis