Hvad bruges denne trykknap til? haengoda 28 11-03-2021 17:34 Hvad bruges denne til? Kan finde den på nettet, men ikke se i hvilken forbindelse, man bruger sådan en fætter. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30505 7480 11-03-2021 19:20 Hold da op, hvor kan man finde rigtig meget på nettet som man ikke lige ved hvad man bruger det til. Og denne kan bruges til 1000 ting.Det er en ende-stop. Altså en fysisk kontakt der skifter stilling når knappen bliver påvirket. Der er forbindelse øverst A - A når den er u påvirket. Og så ville jeg tro B -B når den er trykket ind. Men tegningen viser ikke helt forbindelse ved påvirkning. Men det sidste ville være total ulogisk.Det kan være i en fræser, eller drejebænk når slæden har nået yderstilling.Der kan være tale om en maskine der fylder ølkasser og her kan den mærke om der er en kasse på plads. Eller pallen er på plads som kasser skal ud på.osv. - osv. - osv. Men det var mere interessant hvad du ønsker at bruge den til og så tage det derfra. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
haengoda Trådstarter 28 11-03-2021 21:35 Jeg ligger inde med 6 stk., som jeg har arvet sammen med en masse andre dimsedutter og dingenoter fra en "Ole Opfinder". Nu er jeg gået igang med at sortere sagerne.Så når jeg skriver, at jeg har fundet den på nettet, var det bare for at sige, at jeg skam har prøver at Google efter svar, inden jeg stiller spørgsmålet her. Og jeg kunne finde den til salg - oven i købet ret dyrt - men jeg kunne ikke finde svar på, hvad man kan bruge den til. Men der er åbenbart nærmest ingen grænser for, hvad man kan bruge den til, kan jeg forstå 😆Tak for svar! Jeg må vel hellere gemme den lidt endnu så.