Bordplade over vaskemaskine og tørretumbler

Halløj derude.

Vi er lige flyttet i rækkehus. Toilettet er småt, Men alligevel det eneste sted der kan blive plads til vaske og tørremaskine. Jeg ville rigtig gerne have en bordplade ovenpå - MEN, der er skråvægge.

Maskinerne kan ikke komme hele vejen ind til væggen pga. Skråvæggen. Er der en eller anden måde jeg kan slippe udenom at få en bordplade alligevel.

Jeg ville have (og her undskylder jeg for det knap så tekniske sprog) sat en lægte på sidevæggen i fuld længde (60 cm), kan ikke helt se mig ud af hvad jeg kan gøre ved skråvæggen, så havde tænkt at jeg ville sætte justerbare bordben på i den anden ende (evt 2)
men er der nogen der har en genial løsning på skråvæggen.
Jeg har gipsvægge (tror jeg nok) og bordpladen skal være så 130 lang. 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dine maskiner kan sagtens klare at have en bordplade direkte på. Bare læg den løs ovenpå så den kan fjernes ved eventuel reparation.
Det forudsætter naturligvis at fødderne justeres så de er lige høje, eller alternativ at der lægges noget under bordplade ved den ene. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg har boet et sted, hvor der var sådan et arrangement.

Bordpladen lå løst ovenpå vasker og tumbler. på hver side af maskiner var der sat en lille lægte. Så plade ikke kunne skride til siderne.

Under pladen i hver side var der sat et vinkelbeslag på væggen. Så pladen ikke skred fremaf.
Det kunne larme lidt når vaskemaskinen kørte. Det løste jeg ved at købe noget tyk gummi/antiskrid måtte. Det kilede jeg imellem maskine og plade
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis