Ankarsrum hyler....

Hej :-)
Jeg har en Ankarsrum røremaskine, som er blevet godt brugt!
Nu er den blevet utilfreds og giver en meget høj og skinger lyd ligeså snart man prøver at køre med mere modstand end skålen. Den bliverligesom også 'forvirret' og sætter farten op uden at være blevet bedt om det.
Andre der har oplevet det samme og har et bud på hvor problemet ligger?
Har hft den åbnet op og der er umiddelbart ikke noget at se udover en masse støv (måske kul).
På forhånd tak!!
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis