Nedtagning af gammel vippeport

Hej
Jeg skal have pillet en gammel vippeport ned.
Hvordan fjerner jeg de to store fjedre uden de flyver afsted?
Hej Jeg skal have pillet en gammel vippeport ned.... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Mange tak for de gode svar.
Jeg prøver det med kassen tror jeg, når jeg får tid 
Jeg har købt nye fjedre til min garageport, de er bredere og trådene er 8 mmm hvor de gamle kun er 6 mm. Så det går slet ikke, den ryger op, og der skal lægges kræfter i for at lukke den. Spørgsmålet er. Ved fjederbolten øverst er der 3 huller, nogen der ved hvad forskel det vil gøre, at gå et hul ned ? m.v.h. wasco
Wasco skrev den 02-09-2023 12:42:18

Jeg har købt nye fjedre til min garageport, de er bredere og trådene er 8 mmm hvor de gamle kun er 6 mm. Så det går slet ikke, den ryger op, og der skal lægges kræfter i for at lukke den. Spørgsmålet er. Ved fjederbolten øverst er der 3 huller, nogen der ved hvad forskel det vil gøre, at gå et hul ned ? m.v.h. wasco

 Velkommen på siden   

Prøv at sæt et billede ind..

Men kan du rykke fjederen længere ned for oven, vil den få en kortere vandring, så det vil hjælpe.
Og fjederen er ikke så stram..

Altsår hvis du flytter fjederen ned som vist på billedet, når porten er lukket.

Vi prøver igen, i morgen --
At viWasco skrev den 02-09-2023 12:42:18

Jeg har købt nye fjedre til min garageport, de er bredere og trådene er 8 mmm hvor de gamle kun er 6 mm. Så det går slet ikke, den ryger op, og der skal lægges kræfter i for at lukke den. Spørgsmålet er. Ved fjederbolten øverst er der 3 huller, nogen der ved hvad forskel det vil gøre, at gå et hul ned ? m.v.h. wasco

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis