Hej Alle!
Jeg har to spørgsmål som jeg håber i andre måske har prøvet før.
1. Jeg har en flink elektrikker der kommer og konvertere dette 380v stik til to styks nye stik jeg kan bruge til min vaskemaskine og tørretumbler, i den forbindelse siger han at han bare vil trække en ledning ned i dette stik og så sætte en dåse ved siden af med de nye stik - her mit spørgsmål, findes der en FUGA løsning(eller andet) som passer i disse ældre 380 volt stik?
2. På de sidste to billeder ses nogle fuga kontakter - på nuværende tidspunkt sidder der en 2½ ramme og en 1½ ramme, jeg kan ikke finde nogen steder at det er muligt at få en ramme der kan indeholder alle? Er der nogen der har leget med sådan en løsning før?
Mvh
Emil