Hej, er der nogen af Jer kloge hoveder herinde, der kan have en ide til, hvad der kan være galt med ovenstående vaskemaskine, når den stopper eft. vandindtag med teksten i displayet "vandtilløb". Jeg har haft pillet vandtilløbsslangen af og udskiftet filter, men der var nu ikke noget galt her og så vidt jeg kan bedømme, er vandtrykket ok. Den kan godt køre vaske, hvor der er 2 - 3 kg tøj i, men så snart den kommer op på 4 kg., går det galt. Det virker som om, at den ikke har fået vand nok i maskinen til at køre disse programmer og derfor stopper den programmet og pumper vandet ud. Når jeg så tænder igen og påbegynder programmet på ny, så kører den programmet igennem, enten ved 2. ell. 3. forsøg, alt eft. hvor meget tøj der er i.
Tænker selv, om det kan have noget med niveaukontrollen at gøre ell. måske det er timeren i displayet der er defekt.
Hvad tænker I?