Har købt et ældre hus, og tænker på om dette er ret.
Der er monteret en 3-faset gruppe på 13A. Fra denne er der trukket et 5x1.5 kvadrat kabel, først til en stikkontakt til en indbygningsovn, så til en stikkontakt til en kombi/mikroovn, og siden til en stikkontakt med 3 stik. Som det ser ud til, så er faserne delt op, en fase til ovnen, en fase til kombiovnen, og sidste fase til stikkontakterne.
Alt fungerer fint, men spekulerer bare på, om dette er efter forskrifterne?