Man skal tænke sig om inden man hyrer håndværkere..

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
..giver mindelser til en svunden tid i mine yngre år, når vi byggede motorveje - for når først en kom slæbende med en kasse bajere fra morgenstunden af, gik der som regel druk i hele lortet, og det kunne vare i flere dage i træk. Husker en episode hvor en gravemester to dage i træk sad ude i en mose i sådan en kran her og drejede rundt og rundt, sanseløs fuld - og ingen kunne komme til og få standset maskinen. En anden gang var en traksavator ved at forsvinde ned i mosedybet med mand og mus, pga. druk, vi nåede lige at få en wire hægtet fast og få maskinen trukket op - et under der aldrig skete alvorlige ulykker. https://www.youtube.com/watch?v=iSW0MtlJywI&t=64s
Frank: Har du været på udvekslingsophold i Rusland.     
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det længest østpå jeg har været er Møn.   
Ha ha, herligt klip.
Jeg mindes min læretid, hvor en af svendene efter en kit-dag havde fået så hatten passer og så lige 2 mere, inden han satte sig ud i sin bil for at køre hjem.
I hans gedine brandert overså han at der var rødt lys og trillede op i enden af en anden bil.
Han tænkte at nu ville kørekortet ryge og dermed hans job. Han undrede sig over at den anden billist ikke steg ud, så han steg selv ud og konstaterede at manden i den anden bil var så fuld at han ikke kunne komme ud af selen.
De aftalte ikke at involvere politiet og klarede selv skaderne på bilerne.

Det var en anden tid....    

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Pink Henrik - held i uheld kan man vel godt sige.   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis