Hjælp til pæn afslutning?

Hejsa

Jeg har, for nogle år siden😅, lavet denne liste kønne afslutning, da jeg skulle montere et par pex-dåser til en radiator..
Spørgsmålet er nu, om I har gode idéer til en pæn afslutning?
Jeg kan ikke helt huske hvad der gik galt, men det virker til at jeg burde have monteret skruedelen til dåserne mellem de to lag vægbeklædning, i stedet for at montere det til sidst..
Jeg har ikke rigtig kunnet finde en roset, der kan dække.. så har I andre gode idéer?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes et utal af rosetter imange dimensioner i plast og crom, feks https://www.wattoo.dk/vvs/roer-fittings/rosetter?gclid=Cj0KCQiAvvKBBhCXARIsACTePW8CTnH_NMUdBTMTbzCsInnnU4IQv7D7JYdNG62620MUacCHrSwkr9waAteUEALw_wcB
Frisk skrev den 02-03-2021 06:10:08

Der findes et utal af rosetter imange dimensioner i plast og crom, feks https://www.wattoo.dk/vvs/roer-fittings/rosetter?gclid=Cj0KCQiAvvKBBhCXARIsACTePW8CTnH_NMUdBTMTbzCsInnnU4IQv7D7JYdNG62620MUacCHrSwkr9waAteUEALw_wcB

 Tak.. rosetter har jeg, forgæves, forsøgt at kigge på.. årsagen til at jeg antager dåsen skulle have været monteret mellem de to lag vægbeklædning er netop, at det er svært at finde rosetter der passer..


 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Du kan købe en billig loftroset (til el). De er vist 80mm i diameter.
Lav hullet i rette størrelse, og skær en kile ud så du kan sætter den om røret. Godt med silikone til at holde den fest.
Ikke helt efter bogen, men det bør kun dække og få det til at se lidt pænere ud.
Ja, det var sådanne idéer jeg er ude efter.. Jeg ser lige, om jeg tilfældigvis har sådan en liggende..
Alternative forslag fortsat mere end velkomne😄

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Hmm jeg har da helt alm standard krom rosetter på de er 70mm i diameter. Jemog fix har dem.
Link også i plast

Bare kald mig BBB 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis