Hej
Jeg vil gerne montere en vaskemaskine på badeværelset.
Kan jeg tilslutte vand på denne? (vist på billedet)
Eller skal den monteres via vandhanen?
Afløbs slangen og vandtilslutning er ikke lange nok. Må man forlænge dem eller skal de have den rigtige længde? Isåfald er det standard størrelser 1/2 og 3/4 der bruges der.?
På forhånd mange tak