Min bank vil have fat i mig !

Min bank siger at de vil snakke med mig, første i fredags, men pga weekende kunne jeg først ringe tilbage nu.

Så har jeg grublet hele weendenden over hvd hun mon vil, for jeg skylder der ikke penge eller noget - jeg har plus på kontoen hos dem?

Kan jeg have overset noget - en fælleskonto med en ekskæreste eller sådan noget? Håber jeg sgu ikke.

Men hun var lige i møde lige nu, men vil vende tilbage inden for en time,... så må vi jo se hvad der sker...

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Okay.. Og hvad er dit formål med at oprette dette emne? Som altid tænker man "Åh nej.... Ik ham igen".


Mvh. Christian M
 

Måske dit forbrug af medicin, alkohol og stoffer er steget og de vil derfor hører dit nye budget for dette og om du kan overholde det ???   
Helt ærligt.. Hvordan faen i helvede skulle vi på nogen som helst måde vide hvad din bank vil dig????

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Det tror jeg nok jeg ved. Det er ikke så godt, men jeg vil ikke ødelægge dit humør. Vent til bankdamen får tid til dig.

Med venlig hilsen
ktm

 

Frank Chr. skrev den 01-03-2021 20:25:55

Måske lovpligtig forebyggelse af hvidvaskning af penge.

Jeg har lige måttet svare min bank på, om jeg stadig hedder det samme, som jeg altid har heddet, og om jeg stadig bor, hvor jeg har boet i lang tid osv. 

Hvidvaskning af penge. Hvis jeg skal hæve penge og får spørgsmålet om, hvad jeg skal bruge den til, er svaret, at de skal bruges til frække damer. Så vil jeg gerne se udtrykket i den kvindelige ansattes ansigt. Det ragere fandme ikke nogen, hvad jeg bruger de par håndører, jeg har, til. Når man ser hvad diverse politikere tillader sig, behøver jeg ikke skamme mig over at svare sådan.

fase
S. Fabrin skrev den 01-03-2021 20:45:22

Jeg har lige måttet svare min bank på, om jeg stadig hedder det samme, som jeg altid har heddet, og om jeg stadig bor, hvor jeg har boet i lang tid osv. 

Hvidvaskning af penge. Hvis jeg skal hæve penge og får spørgsmålet om, hvad jeg skal bruge den til, er svaret, at de skal bruges til frække damer. Så vil jeg gerne se udtrykket i den kvindelige ansattes ansigt. Det ragere fandme ikke nogen, hvad jeg bruger de par håndører, jeg har, til. Når man ser hvad diverse politikere tillader sig, behøver jeg ikke skamme mig over at svare sådan.

 Kækt svar - men hvidvaskningsloven er jo netop for at komme kriminaliteten til livs   ..og følger man ikke opfordringen, risikere man jo bare at ens konti bliver spærret. 

De SKAL spørge og behøver ikke at kontrollere svaret. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
@Frank Kækt svar - men hvidvaskningsloven er jo netop for at komme kriminaliteten til livs   ..og følger man ikke opfordringen, risikere man jo bare at ens konti bliver spærret.
@Erik De SKAL spørge og behøver ikke at kontrollere svaret.

Jeg er fuldstændig klar over, at det er for at undgå hvidvaskning af penge, men tag nu lige og tænk jer om politikere. Jeg har, så jeg kan blive begravet og tjener ikke noget særligt, fordi jeg er offentlig ansat som folkepensionist. Så der burde være en bagatelgrænse på skal vi sige 75 til 100 tusinde. Når man kan tilbageføre millioner i betalt udbytteskat, så er det ikke mine småpenge, der ødelægger økonomien.

fase
Svaret:
Fik fat i bankdame. Hun vil bare sige at hun med 3 mdrs varsel fjerner min kreditgrænse på ellers 50.000 kr. Bye bye evt boligindskud eller ny bil. Ikke at jeg forventer at skulle have nogen af delene, men de nu meget rare at have i baghånden.

Hun kunne ikke rigtigt begrunde det med andet end "det er vores nye politik". WTF, min indtægt lige nu er det 3-dobbelte end dengang jeg FIK den kredit ?

Er sgu lidt knotten. Men som hun siger "alt andet forbliver uforandret". Derudover synes jeg også det har strammet med gebyrer osv. Men spørgsmålet er om der overhovedet findes en bank som ikke flænser en for penge. Fx 10 kr blot for at hæve sine egne penge i kontanter synes jeg er latterligt dyrt.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis