Grave ud til fliser Christian M 1506 6700 28-02-2021 19:29 Hvor mange cm skal man grave ned og fylde op med sand, for at lægge fliser i haven?Der skal ikke køre biler på fliserne. Mvh. Christian M 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
PinkHenrik 6109 6300 01-03-2021 12:06 I princippet behøver du ikke grus under fliserne, hvis de bare skal bruges til at gå på, eller sidde med en kop kaffe, eller det der er bedre Men jeg ville nok grave 1-2 spadestik ned, alt efter hvad din jord indeholder. Det gør det lettere at rette gruset af, når der er lidt dybde at tage af. Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
MLU 1125 6400 01-03-2021 12:22 Som Pink Henrik skriver så er det knap så nødvendigt. Desuden, hvis der tidligere har været gang sti eller andet hvor jorden er trykket ned, så skal der næsten ikke noget på før det kan lade sig gøre.I min egen gangsti til hoveddør har jeg ca gravet 5-8 cm. af og så lagt grus us som er stampet med en "håndstamper" (brolæggerjomfru) og det har fungeret fint i et par år nu.. Med venlig GDS hilsen MadsP.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse