Epoxy gulv problemer

Hej alle - prøver hermed med mit første indlæg :)

Jeg har netop fået lavet en større transformation i mit værksted (se billeder), hvor vi har lavet det om til gildesal. I det store hele er jeg meget tilfreds med udfaldet og forbedringerne. Dog kunne jeg godt bruge lidt sparring ift. gulvet som er blevet lavet af en lokal maler.

- Betongulvet er blevet spartlet med gulvspartel (tror jeg det hedder)
- Gulvet er blevet malet med 2 x epoxy

Er ikke helt tilfreds med spartlingen, da den simpelthen ikke er blevet jævn. Dog har jeg fået et betydeligt afslag, da han havde nået at male med 1 x epoxy inden jeg opdagede det. Bad luck...

Derudover er der en del små huller og "krakkeleringer" rundt omkring. Luftbobler og små ujævnheder er mange steder...

Kan jeg gøre noget ved dette nu her (har ikke betalt endnu), og hvad kan jeg forvente var resultatet af et gammelt værksted, hvor der muligvis har været en smule fugt.Er ærlig talt ret skuffet over resultatet af gulvet, da det er en professionel der har lavet det, og det ikke har været en billig løsning...

Håber der sidder nogle kloge folk derude, som kan give lidt input.

Mvh Henrik
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu ved jeg ikke hvad i har aftalt, og har du accepteret et afslag i prisen, er der vel ikke mere at komme efter ved håndværkeren.
Som jeg ser det skal det slibes, og spartles igen, og så males, hvis det skal blive ok.

På arbejde have vi et lignende problem, udført af et byggefirma, det kunne vi ikke godkende, så kom der et prof gulvfirma, det sleb spartlede og gav det epoxy, nu står det så skinnende blankt, at vi dårlig nænner at gå på det.  

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også