njord & ThomasB

Hej
AFSLØRET :lol: :lol: :arrow:

Formoder jeg rigtig at i i en stille spurt vil se hvem der kommer først med
egen indlæg nr. 2000.

:idea: 8)

Med venlig hilsen

Søren
Hej AFSLØRET :lol: :lol: :arrow: Formoder... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
:shock: :roll: Omar, hvor lang tid har du brugt på det :?:

Mvh. Carsten
Nej Njord, jeg ønsker intet handicap smile , men hvis jeg skulle nå 2000 indlæg i forhold til min relativt korte tid her på lav-det-selv.dk, så skulle jeg sidde mere klistret til skærmen end jeg gør i forvejen, du har trods alt haft omkring 3 år til at gøre det i :wink:
Jeg har dog ikke tænkt mig at holde mig tilbage på det grundlag, men ufortrødent fortsætte med at besvare de spørgsmål, hvor jeg mener at kunne bidrage med noget.

Mvh. Carsten biggrin
Hej igen..

Der er jo også andre parametre der kan "konkureres" på....
Kvalitet fx 8)
Eller antal indlæg / dag man har været med på siden :roll: kan du nå op på 2 indlæg / dag i en periode på min 1 år ???
Eller som siden vokser.... Kan du så holde dine egne indlæg på samme % del af samtlige indlæg ??? Jeg troede engang at det var let at nå op på 7,5 % af samtlige indlæg, men tro mig det er det ikke.....
Der kommer hele tiden så mange nye brugere og de skriver mange indlæg....

Men godt kamplyst :wink:

Så ses vi vel i finalen :twisted:

MVH Njord
Njarr, der nok et stykke tid inden jeg kommer på 2 daglige indlæg sad .
Efter en lille udregning, skal jeg idag poste 180 indlæg, hvis jeg skal kunne fortsætte med 2 daglige indlæg efter idag smile.

Det kan godt virke som en endeløs jagt, men jeg indleder den :twisted:
og en eller anden dag, sååå. Der skal selvfølgelig være seriøsitet i det meste, ellers kunne jeg selvfølgelig hurtigt klare den lille sag :mrgreen:

Mvh. Carsten
Annonce
Ja bestem et flertal af seriøse indlæg...

Selvjustits er den bedste måde at holde dette forum "rent" på...
Og netop at det er et meget seriøst sted på et ellers flygtigt og frit medie gør efter min mening en stor forskel :shock:
Det er noget nemmere at finde sider med masser af popup, popunder, bannerreklamer osv. end det er at finde sider men et godt og seriøs indhold. men her er et : www.lav-det-selv.dk :roll:

MVH Njord
@Njord:
Smider du ikke lige det i øvrigt yderst brugbare link ind i "Links til Hus", "Links til Have" og evt. nogle af de andre - så kan andre brugere også finde det :wink:

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis