Flisegulv i badeværelse

Vi er ved at få lagt nyt flisegulv i badeværelset.
Nedsænkningen til brusebadet er 2-4 cm dyb, og skal være 90x90 cm, men er gulvet er støbt 94x94 cm.
Mureren er nu ved at lægge fliser, og har lagt fliser med et udhæng på 4 cm, udover nedsænkningen. Hulrummet vil han fylde ud med LIP Multi Fliseklæber - Grå.
Vi mener ikke, at man kan bruge fliseklæb til støbearbejde, og slet ikke med grå LIP fliseklæb, som kun må lægges i 10 mm tykkelse.
Er det os, der er krakilere, eller er vi rendt ind i en murer, der er ligeglad med kvalitet ?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja ! ! !
Jeg mener ikke det har nogen betydning at det på et mindre område er lidt tykkere lag. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
det er det jeg mener med mindre område. 2 x 4 cm til  4 x4 cm. Og det er ikke på hele gulvet.
 De 90 cm har ingen betydning undtagen for forbruget af fliselim.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der står mange ting og sager i producenters oplysninger. Meget ofte er spillerummet langt større end de angiver, men producenten skal selvfølgelig gå med livrem og seler.
Der er ikke tale om støbearbejde og multiklæb lyder i mine ører som det rigtige valg, da den også kan optage mindre bevægelser.
Jeg har selv brugt fliseklæb i tykkelser på omkring 20mm flere gange og det har aldrig givet mig problemer.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis