Kommentarer til projekt: Samling af møbler.

Her samles kommentarer til projektet: Samling af møbler.

Kommentarer vises både her og på projektet.

De Bedste Hilsner
Henrik Kraak Jessen
Fokus og Vilje
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Netop. Planlægning og overblik inden man går i gang med et projekt, også selvom det "kun" er et Ikea møbel.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Øv, så er jeg ikke en "rigtig" mand. Jeg kan godt lide at læse brugsanvisninger   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Samling af IKEA møbler er ikke raketteknologi der behøver særlig opmærksomhed.   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du har muligvis særlige evner, men jeg kan nu godt lide lige at skæmme brugsanvisningen igennem, også når jeg bare skal samle et IKEA møbel.
Det er bare nemmest at gøre det rigtige første gang og ofte går det hurtigere hvis man lige tager sig tid til at kigge brugsanvisningen igennem.
Mange mænd ser det som et nederlag hvis de skal indrømme at de skal kigge i en brugsanvisning. Så hellere bruge dobbelt så lang tid eller ødelægge noget undervejs   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Annonce
Er det en joke det her?? 

Mvh. Christian M
 

Der er forskel på at skimme anvisningerne, og så oprette en tråd som et særskilt projekt. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Om det er en joke er vel en individuel betragtning. Jeg mener bare at det er unødvendigt at bruge begreber som "rigtige mænd" eller "raketvidenskab".
Man behøver ikke at tale ned til folk hvis man syntes at projektet ikke er stort eller kompliceret nok til at oprette en tråd på.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
"Folk uden humoristisk sans burde tildeles invalidepension"

Citat: Niels Hausgaard
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej jens J. Det der køre her er bare klassisk mobning. Man nedgør folk og når nogen så brokker sig så kommer den "nåå det er jo bare en joke har du ingen humor"  Men mobning er det. Så tror mobberen bare at det er ok.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis