Kommentarer til projekt: Samling af møbler.

Her samles kommentarer til projektet: Samling af møbler.

Kommentarer vises både her og på projektet.

De Bedste Hilsner
Henrik Kraak Jessen
Fokus og Vilje
Her samles kommentarer til projektet: Samling af... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg forholder mig faktisk til indholdet som trådstarter har oploadet som et projekt.

Trådstarter er registreret med sin første erhvervsrolle i et anpartsselskab i 2010, hvor han i april tiltrådte i direktionen for OLLIE SECURITY ApS, som er stiftet d. 16.06.2009. Trådstarter trådte ud af direktionen for OLLIE SECURITY ApS d. 22.12.2011. Firmaet skiftede navn til FIVE SECURITY Aps og er i dag opløst - hvilket det har været siden det blev meldt under konkurs d. 25.01.2012. Inden da startede trådstarter enkeltmandsvirksomheden Livets goder v/Henrik Kraak Jessen i 2003.

Af de 9 danske firmaer, trådstarter har været aktiv i, er 4 gået konkurs inden for 12 måneder efter hans udtræden. Først gik. FIVE SECURITY ApS konkurs i 2012, hvor trådstarter var registreret som administrerende direktør indtil 1 måneder før. Herefter fulgte SECURE INVEST HOLDING IVS og SIKKER!NU ApS, der hhv. blev meldt under konkurs i november 2015 og november 2016. Senest er Danish Mind Motivator IVS meldt konkurs d. 10.11.2016.

Beklager venner - det har intet med mobning at gøre. Det er en afsløring af et sindrigt forsøg på at promovere sig selv på et tomt grundlag med et nyt firma og omgå dette sites forbud mod reklamer.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Bemærk også at trådstarter underskriver sig med følgende:

De Bedste Hilsner
Henrik Kraak Jessen
Fokus og Vilje


Det betyder på jævnt dansk, at trådstarter, med et simpelt link, benytter dette site til reklame der går under radaren. Det agter jeg at vende med Allan.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nå ok. Jeg er ikke en rigtig mand og bør tildeles invalidepension.

Tak for "komplementet" og god weekend.

PS. Hvis man ikke har noget fornuftigt at sige er det ofte bedst bare at holde sin mund.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Helt enig Jens: Har man ikke noget fornuftigt at sige bør man holde sin mund. Det gælder også dig. At du derved ikke føler dig som en rigtig mand har jeg absolut ingen trang til at modsige. Det må være en logisk konsekvens af din udmelding.   

Det fornuftige i dette projekt er, at forholde sig til trådstarters forsøg på at omgå reglerne om reklame via et intetsigende projekt der virkelig skraber bunden som bl.a. Christian M for længst har gennemskuet.

Derudover vil jeg gerne pointere, at det ikke er klædeligt helt tankeløst at give støtte til indlæg der undergraver dette sites formål. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Når man nu er så dygtig til at gennemskue folk så burde man  ifølge stK  11 i ordensreglerne ha kontaktet Allan , i stedet for at begynde den sædvanlige sarkasme og mobning. Angående brugsvejledninger så synes jeg at det er desideret tåbeligt, på forhånd at kassere det arbejde som fabrikanten har lagt i en brugervejledning. Nu ved jeg godt at Rantzau ikke læser link. Men hvis man feks påstår at kan samle dette drivhus uden en vejledning, så tror jeg det er løgn.Drivhus strong

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Kovas: Projektet er som tidligere nævnt indberettet til Allan.

Jeg har på intet tidspunkt anfægtet fabrikantens anvisninger. Jeg har kritiseret trådstarters copy paste metoder for egen vindings skyld.

Hvad har du drukket? Jeg har ingen anelse om hvad du fabler om angående Drivhus Strong? 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 26-02-2021 18:57:45

Kovas: Projektet er som tidligere nævnt indberettet til Allan.
Ja men så er det jo ikke din opgave at mobbe videre i tråden.

 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Kovas: Kender du udtrykket: Tænk for du taler (selv om det åbenbart indebærer store anstrengelser)?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Når jeg reagerer så skarpt, skyldes det at influencernes intensiverer kampen om reklamekronerne eller sponsorater.

Det står på side 1 i deres anvisninger: "Søg indflydelse på populære sites med neutrale indlæg - formålet er at skaffe følgere via link til din hjemmeside/Facebook/Instagram."

Hvad de ikke fortæller, - som i vores tilfælde -  ikke er sitets formål der har prioritet. Det gælder udelukkende influencerenes interesser.

Eksemplet her er ikke bare intetsigende, men skraber bunden som på sigt kan være skadeligt for Allan store arbejde.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis