Presse kemisk træ ned i hul

skal Have presset noget kemisk træ ned i et træhul hvor skruen ikke tager fat mere. Det er ved en ruko kasselås på en dør..

jeg vil ikke bruge japanerspartel men et finere arbejde ved at sprøjte det ind i hullet.
Hvordan kan man lige sætte cremen ind i en sprøjte ? Kan man bruge en sprøjtepose til kager i stedet?
Tak.
skal Have presset noget kemisk træ ned i et træhul... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja men når du har brugt dine få ml og så smider resten væk ! ! såååå det var den del jeg kommenterede på.
Der er en gammel vits. Ved du hvordan man bliver millionær ?   
Køber 1 mill. bajere og sælger flaskerne     

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 22-02-2021 22:26:30

Ja men når du har brugt dine få ml og så smider resten væk ! ! såååå det var den del jeg kommenterede på.
Der er en gammel vits. Ved du hvordan man bliver millionær ?   
Køber 1 mill. bajere og sælger flaskerne     

 Hehe. Jeg læste beskeden på farten.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvorfor vil du bruge kemisk træ? dyp et par tændstikker i hvid pva lim og bank dem ind i hullerne, skru derefter skruerne i.
solaris skrev den 23-02-2021 02:14:50

Hvorfor vil du bruge kemisk træ? dyp et par tændstikker i hvid pva lim og bank dem ind i hullerne, skru derefter skruerne i.

 Det er ikke stærkt nok. Min dør er blevet sparket på for 1 måned siden af en beruset fyr. Slutblikket på låsen er blevet løs derved. Det skal være stenhårdt og lange skruer.

Hvis døren skal sikres mod indbrud ,så hjælper det ikke meget med kraftigere skruer, så flækker karmen bare i stedet. En indadgående dør hvor både dør og karm er lavet af træ er let at sparke ind, men det du kan gøre er at montere et stykke Vinkeljern helt fra bund til top i karmen, og skrue det fast med kraftige skruer med ca.10 cm. mellem skruerne, så skal der noget mere til for at sparke den ind.
solaris skrev den 23-02-2021 11:17:57

Hvis døren skal sikres mod indbrud ,så hjælper det ikke meget med kraftigere skruer, så flækker karmen bare i stedet. En indadgående dør hvor både dør og karm er lavet af træ er let at sparke ind, men det du kan gøre er at montere et stykke Vinkeljern helt fra bund til top i karmen, og skrue det fast med kraftige skruer med ca.10 cm. mellem skruerne, så skal der noget mere til for at sparke den ind.

 Godt tip men jeg har udadgående dør. Jeg har To kasselåse monteret men ham naren sparkede så hårdt at mit slutblik er løst nu, også selvom der er sikkerhedsbøjle inde i slutblikket. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også