opmuring i strandmørtel eller bakkemørtel

hej forum

jeg skal til og mure en garage indvendig er der gasbetonelementer med mure binder 200 mm isolering. når det er færdig skal det pusses eller filses og males . men hvilken type mørtel skal jeg bruge ??
 strandmørtel. eller bakkemørtel  . og hvor kan men købe det i løs vægt på sjæland . .bor i roskilde

mvh michael
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan bruge den mørtel, du synes bedst om. Der er lidt farveforskel, så sammenlig med fugerne i huset. Bland lidt cement i , i forholdet 1 del cement og 8 dele mørtel.

fase
Hvis det er ydermuren som efterfølgende skal filses så er har fugefarve ikke nogen betydning. Man får leveret bakkemørtel fra alle tømmerhandler i storsække enten 500 eller 1000liters bags.  
Skal du selv lave inder muren så limes gasbeton elementer sammen. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvis du selv vil ud og hente, så sælger Hastrup mørtelværk direkte i traileren. Omkring 650 Pr. M3 du får det på regning, men de tager kun kontanter. Ingen overførsler 

 

Der skal være en god trailer. 1 m3 vejer vel ca. 1,9 tons
Jeg ser at 10-4 f.eks. sælger 0,5 m3 i bigbag for 499- ( i små poser a`15 l 40 kr. ) 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også