Reservedele til Lupo

Mon der er nogen som lige kan oplyse mig om hvor jeg kan købe billige reservedele til VW Lupo?

Jeg mangler bremseklodser og -skiver.

Lars

-------------------------
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ikke checket, om nedenstående forhandler Lupo-dele, men netop bremser mener jeg er identisk med Polo!?
Har meget gode erfaringer med de to første, endnu ikke prøvet sidstnævnte.
Så er der der også Østergaard - Dansk Automateriel, som er målrettet autoværksteder (men sælger gerne til private, og som oftest gode varer).

Men netop bremser er lidt "gæt en vind" - der findes en del OEM-produkter (svarer til original) samt kopiproducenter med meget varierende kvalitet. Så du kan være heldig at finde fine bremser til ingen penge - eller det modsatte!

http://www.hoyer-autodele.dk
http://www.krogslund.dk/shop.asp
http://www.hovwdiaudi.dk/

Mvh.

Jan R.
Nu ved jeg ikke hvad det er for en lupo du har. Hvis det er den"billige" 3L som har vist sig ikke at være så billig, så er det nok lidt svære. Alle de alm. Lupo bruger de samme reservedele, hvorimod 3L i en del tilfælde bruger en del anderledes dele, altså man har lavet delene så de ligner at de er ens, men afviger fra de andre, og så er prisen skyhøj. Så 3L er kun billig så længe der ikke går noget i stykker, hvis der gør det, ja så udligner det totalt det man har sparet.

Dog ville jeg kigge på www.autodatalager.dk og søg i fælles lager, her kan du søge hos forskellige huggere, og så finder du bare en rimelig ny model, hvis det altså må være lidt brugt.

Held og lykke

René :wink:
>LArs og med hensyn til dine bremser, så kig evt. også hos autobremsen.dk og kig evt. på Brembo sportsbremser, de behøver ikke være varme for at virke men bider meget bedre end originale og holder nok lige så lang tid. Mange gange koster det ikke mere end originalt og virker bedre. Alle forhandler tjener fedt på deres alm. skiver/klodser da folk for det meste køber originalt, selvom de er dårligere.

Kig evt. Brembo eller Tarox. Dob ikke EBC, de virker også fint, men bliver slidt hurtigt, og nu siger du jo sikkert at du ikke har brug for racerbremser, men de virker meget bedre og koster nok det samme som originale, så hvorfor ikke få bedre sikkerhed.

René
hej..

Jeg har en makker som har en Lupo 1.4 TDi.. (forøvrigt en kanon bil med super moment..)
Alle de dele som jeg har købt til ham, er købt hos FTZ.. Deres dele er af en ordentlig kvalitet og de har det meste.. En 1.4 TDi er ikke lige den mest solgte model af Lupo'en, men stadigvæk har de alt..

Du skriver ikke hvad det er for en model.. Men hvis det er en 3L'er så er de fleste dele lavet til ikke at veje noget.. Det er derfor de er dyrere..

Hilsen Johnny

Hilsen Johnny
--------------------
When the love for coffee, goes beyond your imagination..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis