Varmegenvinding - pris for montering?

Jeg har længe været i overvejelsesfasen i forhold til etablering af varmegenvinding i huset. Har tidligere indhentet tilbud på en rørpakke inkl. anlæg ved billigventilation, hvor prisen landede på lige over 30.000kr i materialer.
Men hvad med montering, hvis ikke jeg selv ønsker at påtage mig den opgave? Hvad kan jeg forvente at skulle betale for et færdigt anlæg med al montage inkluderet?
Hvad er folks erfaring?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Timeløn + ekstra fordi du selv køber materialer + bøvlet hvis der mangler dele og evt forkerte.
få et komplet tilbud istedet for at, tro du kan fifle dig igennem.
Frisk, det er vel et fair spørgsmål. Trådstarter fortæller hvad en lav det selv løsning vil koste og spørge hvad det vil koste, hvis man vælger en færdig løsning.

FeuerDK: Jeg er lige flyttet. I mit gamle hus (simpelt, med alm. loft, 140 m2) var cirkaprisen 40.000 kr. inkl anlæg. Nu er jeg flyttet i et ældre hus (230 m2) i flere plan og vanskelig adgang til loft mv. Det tilbud jeg har fået i det nye hus er på 70.000 kr. inkl. anlæg.

Mvh. AllanE
AllanE skrev den 19-02-2021 18:26:00

Frisk, det er vel et fair spørgsmål. Trådstarter fortæller hvad en lav det selv løsning vil koste og spørge hvad det vil koste, hvis man vælger en færdig løsning.

FeuerDK: Jeg er lige flyttet. I mit gamle hus (simpelt, med alm. loft, 140 m2) var cirkaprisen 40.000 kr. inkl anlæg. Nu er jeg flyttet i et ældre hus (230 m2) i flere plan og vanskelig adgang til loft mv. Det tilbud jeg har fået i det nye hus er på 70.000 kr. inkl. anlæg.

OK. Så I mit hus kan jeg måske forvente en installationspris der ligger små 10.000kr under, da der er gode adgangsforhold og rør er relativt nemme at trække. 

Det giver et udgangspunkt. Tak for info. 👍😉
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis