Beslag til væghængt reol?

Hej..

Jeg har på et tidspunkt en drøm om at lave vores egen væghængte reol. Og faldt over dette billede fra en russisk hjemmeside i går, men hvor de bruger nogle smarte beslag som jeg går ud fra er et U-beslag af en art. Er der mon nogle af jer der kender et sted hvor man kan få noget lignende ?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De ser da smarte og or er en fin detailje. jeg har aldrig set dem før, men var det mig så kunne man rimelig nemt lave den selv af noget tynt fladjern som man skar halvt igennem der hvor man vil bukke og derefter svejser en søm i bukket. Men det kræver jo en svejser.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det er ethegnsbeslag
Eller en længde U-jern hvor mellemrummet passer til pladerne. Skæres i passende mængder. Der bores hul i "bunden" til skruer ind i væggen og i siderne til fastgørelse af reolen. 

Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Hej. inden jeg skrev mit indlæg søgte jeg på u-jern, men umiddelbart var det ikke til at finde noget som svarede til de viste beslag Derfor kom jeg med det andet forslag. Men da jeg ikke har afsøgt alt så kan det self sagtens være at findes et sted.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg har aldrig set de beslag før, men vinkelbeslag kunne evt. bruges.

Hellere leje end at bo på gaden.
Tak for de gode forslag! Dem vil jeg helt klart kigge nærmere på, evt. hvad der kan give mening at kaste sig ud i.

Jeg har selv fundet dette beslag fra Biltema, men når man kommer ind på hjemmesiden, så er der ingen størrelse på den, men den ligger sammen med en "stolpesko".. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis