Min Miele vaskemaskine W3240 vil ikke centrifugere ifm. programmer men godt på det selvstændige centrifugeringsprogram. Nogen der ved hvad der kunne være galt? Tænker selv noget elektronisk. Alle muligheder der er angivet i brugsanvisning er testet uden held. Vh Rolf