Hej forum,
står og skal have sat en ny gruppeafbryder eller automatsikring 1 polet + N op i tavlen. Spørgsmålet går derfor på, hvilken kvadrat skal der anvendes til tilslutnings siden på den nye gruppeafbryder?.
Havde tænkt at sætte en 13A automatsikring op, vil det være optimalt når man har en gammel installation, eller er det bedre med en alm. gruppeafbryder/smeltesikring.