Hej alle sammen,
For at gøre en lang historie kort, er vi rykket i lejebolig i et større boligselskab hvor vi selv skal stå for opsætning af vægge. Vi har en 4- værelse, der pt. er en etværelses.
Det er egentlig gået fint - vi har fået tegninger der viser hvor væggene skal stå og anvisning på hvordan de skal konstrueres.
Nu er vi imidlertid løbet ind i et problem. Det ene sted hvor der monteres en loft liste på tværs, er der ikke noget at fæstne loftskinnen i.
Loftet er Troldtekt, men de øvrige steder er der en lægte hvori Troldtekt loftet er skruet fast, som jeg har kunne fæstne loftskinnen i. Men det her ene sted er der ikke nogen lægte. Jeg har prøvet adskillige steder uden at kunne få fat i noget og jeg har tjekket tegningerne igen og igen og det er præcis der væggen skal stå. Den skal flugte en fast installation, så der er ikke noget at tage fejl af.
Boligselskabet er ikke til meget hjælp - de skal først have fat i dem der har bygget husene, men det tager tid.
Kan man gøre noget?
Jeg håber nogen kan hjælpe, da vi er lidt presse på tid og genre skulle være færdige hurtigst muligt, da vi venter barn i næste uge. 😐