Kan man på dette billede se om der er vådrumsmembran?

Kan man?
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der skal være en form for “gummihud”, hvis der er en vådrumsmembran. Nu viser billedet ikke hvor henne på badeværelset det er taget, men hvis der er en vådrumsmembran er det på hele gulvet, samt 10 cm. Op ad væggene, samt på væggene i brusenichen. Er det et meget lille badeværelse er der vådrumsmembran op ad alle vægge. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er sikkert ikke vådrumsmembran bag fliserne på billedet. Membranen behøver ikke være en form for "gummihud", fordi der i dag fås cementbaseret vådrumsmembran.

fase
S. Fabrin skrev den 15-02-2021 20:36:32

Der er sikkert ikke vådrumsmembran bag fliserne på billedet. Membranen behøver ikke være en form for "gummihud", fordi der i dag fås cementbaseret vådrumsmembran.

 Hmm hvordan tjekker jeg så dette ? Altså det med cement baseret membran ?

Iflg mægleren blev badeværelset renoveret i marts 2020....
Hvis badeværelset er renoveret i marts 2020, er der en stor sandsynlighed for, at der er brugt cementbaseret vådrumsmembran.

fase
S. Fabrin skrev den 26-02-2021 08:27:16

Hvis badeværelset er renoveret i marts 2020, er der en stor sandsynlighed for, at der er brugt cementbaseret vådrumsmembran.

 Hvordan kan man tjekke dette ud over som på billedet ?

Du kunne spørge mureren eller, hvem der har lavet det. Jeg har kun set det blive smurt på.

fase
Det kan jeg ikke; kan ikke spørge sælger 
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis