Opsætning af induktionskomfur

Hej,
Tænker at skrive her da der nok er nogen der har forstand på det.
Jeg skal flytte ind i en lejlighed hvor der er klar til at indsætte et gaskomfur.
Dog ønsker jeg et induktionskomfur i stedet.

Det kræver så at der skal gøres klar til det på eltavlen, da det ikke er tilgængeligt på nuværende tidspunkt.
Det skal så ledes igennem en enkelt væg, da komfuret skal stå lige på den anden side.

Har selvfølgelig ikke tænkt mig at begive mig ud i det selv.
Skal ikke bo så forfærdeligt lang tid i lejligheden, så vil heller ikke ofre sådan flere tusinde kroner på det.

Er der en/flere der ved hvad det ca vil komme til at koste for en elektriker at ordne??
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det afhænger bl.a af hvordan den nuværende eltavle ser ud, - det er ikke sikkert at der er ført den nødvendige antal faser frem til tavle.
Det er heller ikke sikkert, at der er plads til en ekstra gruppe i tavlen, hvilket nødvendiggør udskiftning, - så der er mange faktorer som kan påvirke prisen.
Omvendt, hvis der er plads og den fornødne strøm tilstede i tavlen, så er der kan det vel gøres for 3-4000,-, men det er der elektrikere herinde med større viden om. 
Det er umuligt at svare på dit spørgsmål uden at vide, hvordan din gruppetavle ser ud, og om der er ført mindst to faser frem til tavlen. Så lidt billeder og beskrivelse er nødvendigt. 

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis