Hej
Jeg har et ældre ihc anlæg der normalt virker fint. I forbindelse med at en pærer i min gang skulle skiftes, valgte jeg at skifte de 3 pærer der tændes på en gang i gangen. Alle 3 lys er koblet op på en ihc dæmper. Pærerne er halogen pærer der er dæmpbare. Det underlige er nu at når jeg forsøger at tænde lyset får jeg enten et kort blink fra alle 3 pærer, et meget svagt blink eller intet lys overhovedet. Jeg har skiftet mellem forskellige pærer med samme resultat. Jeg har ikke før haft problemer. Kan det være dæmperen der er noget galt med?