Hej,
Jeg har en gammel stikkontakt i min garage, men det er en ældre sag og jeg kan simpelthen ikke få nogle stik til at passe i den. Det er som om de to klodser man kan Ane på hver side blokerer for at stik kan komme ordentligt ind.
Jeg ville helst vente med at udskifte den til garagen skal renoveres næste år men kunne virkelig godt bruge noget strøm derude. Er der nogen der ved om jeg skal bruge et specielt stik til denne type kontakt og hvis ja, hvad disse hedder?