Sprunget pære i tandlægelampe Jesper Graversen 174 8850 09-02-2021 16:15 Hej er der nogen af jer der kan hjælpe, jeg har en tandlægelampe som jeg bruger i værkstedet, men pæren er sprunget og jeg ved ikke hvor jeg kan skaffe en anden, så derfor spørger jeg herinde. 7 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7970 7000 09-02-2021 16:22 Du skruer pæren ud og sætter en ny i.Vil du have hjælp, må du komme med flere oplysninger - nogle billeder kunne sikkert hjælpe. Søren O
Jesper Graversen Trådstarter 174 8850 09-02-2021 16:24 Ok ja jeg finder ud af volt og watt og så skal jeg nok ligge et billede eller 2 ind
ev elmand 30533 7480 09-02-2021 20:00 Et billede ville nok være nok. Der sidder sikkert et cirkulært lysrør i den. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Jesper Graversen Trådstarter 174 8850 09-02-2021 20:17 Nej det ligner mere en halogenpære men jeg skal lige have taget den ud.
S. Fabrin 19657 4400 18-02-2021 14:08 Du kan finde en pære som erstatter den på billedet:erstatning fase