Hej.
Jeg oplever nogle gange om dagen, at lyset i min lejlighed blinker. Eller rettere, at det falder i lysstyrke, men kun et splitsekundt, som hvis man tænder en støvsuger/elkedel og spændingsfaldt kortvarig bliver for stort. Det underlige er bare, at det sker uden det netop er støvsuger eller elkedel der starter.
Hvad kan det ellers skyldes? Spørgsmålet går nok mest på om der er noget jeg skal være bekymret for?
Det er et ca 10 år gammelt lejlighedsbyggeri....