Listeloft luk af hul efter brændeovn hvilken spartelmasse

Skal have lukket et hul efter min brændeovn i loftet,det er 4 små korte ca 50cm som skal sættes op,hvilken spartelmasse skal man bruge for at det kan hoilde så det ikke revner ?
Skal man lave et v hvor man fylder spartelmassen i ?

Gode råd modtages

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Listeloft er vel træ profil brædder. Det forestiller jeg ikke kan spartles. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der skal lukkes et hul med 4 profilbrædder,der hvor skorstenen har siddet helt inde fra væggen og 50 cm ud der vil jeg lave en samling med en v fuge på de 4 profilbrædder og lave en fuge med plastics træ og slibe ned,og male lofterne helt hvide igen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ok Sådan md malede brædder.  
Hvis du lægger et stykke bræt / plade bagpå samlingen, så denne går 1/2 ind over det gamle loft og 1/2 ud over de nye brædder, så har du en chance. for at det holder. Der skal skrues op i begge sider af alle brædder og lidt lim skader jo heller ikke. Skruer kan jo også spartles væk.
Kan man få bræt til at gå lidt ind over de brædder der ikke er savede så er det endnu bedre. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også