Flytte toilet til bryggers

Vil gerne lave et stort badeværelse ved at slå de 2 sammen, men vil stadig gerne have et gæste wc, er det muligligt at lave en gæste wc i det bryggers hvor jeg har skrevet wc og hvordan og hvor meget vil det koste 😬
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på lds
Det er ikke muligt at svare på uden at kende ret meget mere til planerne, og hvor meget du selv laver.
Er den WC placering ikke ramt lidt ved siden af bryggers Jeg ser et vindfang, 2 x bryggers og så et WC skilt oven i entre. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
  1. Alt andet lige, burde det være muligt,for du har højest sandsynligt afløb fra toilettet nedenunder gulvet. Men som Erik skriver, kræver det nogle tegninger. Men du skal formentlig have støbt nyt gulv. Det billigste ville være hvis der kan monteres et væghængt toilet på den anden side af væggen af de eksisterende toiletter, og du bruger vand og afløb fra et af disse, og etablerer nogle nye vægge og døre. 

Mvh Troels
Ok ( Briller er pudset ) og nu ser jeg ganske klart hvad der er meningen. Der står WC og så en hånd der peger ned på bryggers.Juhu
I går kunne jeg simpelthen ikke se andet end at der var tegnet en kat som hang ned med halen   

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis