Flytte toilet til bryggers SSG96 1 07-02-2021 21:38 Vil gerne lave et stort badeværelse ved at slå de 2 sammen, men vil stadig gerne have et gæste wc, er det muligligt at lave en gæste wc i det bryggers hvor jeg har skrevet wc og hvordan og hvor meget vil det koste 😬 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30519 7480 07-02-2021 22:26 Velkommen på ldsDet er ikke muligt at svare på uden at kende ret meget mere til planerne, og hvor meget du selv laver.Er den WC placering ikke ramt lidt ved siden af bryggers Jeg ser et vindfang, 2 x bryggers og så et WC skilt oven i entre. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
TRRA 1291 2770 08-02-2021 07:42 Alt andet lige, burde det være muligt,for du har højest sandsynligt afløb fra toilettet nedenunder gulvet. Men som Erik skriver, kræver det nogle tegninger. Men du skal formentlig have støbt nyt gulv. Det billigste ville være hvis der kan monteres et væghængt toilet på den anden side af væggen af de eksisterende toiletter, og du bruger vand og afløb fra et af disse, og etablerer nogle nye vægge og døre. Mvh Troels
ev elmand 30519 7480 08-02-2021 20:48 Ok ( Briller er pudset ) og nu ser jeg ganske klart hvad der er meningen. Der står WC og så en hånd der peger ned på bryggers.JuhuI går kunne jeg simpelthen ikke se andet end at der var tegnet en kat som hang ned med halen Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)