Håndvask skåret ud i træ

Hej. Jeg er ved at skærer en håndvask ud i træ til vores badeværelse. Og i starten havde jeg tænkt mig at den skulle behandles med epoxy. Men har ingen erfaring med det og ved ikke om der er andre vandtætte alternativer til at behandle dem med. Håber der er nogen der har et godt forslag.
Vh Mads
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en vask der er behandlet med epoxy. Den er drejet i eg. Den har været i brug i mere end 3 år, og den ser ud som da den blev installeret. Der er brugt Permacote fr HF Mmarine. Den er ikke billig, men er meget holdbar.
Tak det ser flot ud... Har du også behandlet bordpladen?

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Bordpladen har også fået epoxy. Hvis du vil behandle din vask med epoxy, skal du bruge en ret hård skumgummi pensel. En almindelig pensel efterlader alle sine hår i epoxyen. Jeg har givet den 4 lag. Der må ikke gå for lang tid mellem lagene. Du må gerne give næste lag inden det er helt hærdet.
Tusind tak for svaret. Har du oliebehandlet din bordplade så den ikke buer inden du gav den epoxy?
Nej. Olie under epoxy vil forhindre det i at sidde fast. 5 cm tykke egeplanker buer ikke fordi de bliver behandlet på den ene side. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også