Hej
Er der en venlig sjæl som gider hjælpe mig, jeg er ved at skifte afbryder, men ved ikke lige hvor de forskellige ledninger skal sidde i den nye (det er korrespondance afbryder, hvis det har nogle betydning)
På forhånd tak 🙏
De bedste hilsner
Anders